1_36

6x rýchla diéta pre krajšie nevestičky

1. Pite veľa vody
Musíte zostať hydratované veľkým množstvom vody. Mali by ste vypiť aspoň 10 pohárov vody denne, aby vám z tela odplavila toxíny a zlepšila trávenie. Noste so sebou fľašu s vodou po celý deň. Vypite pohár vody pred každým jedlom, aby vás zasýtila a pomohla znižovať chuť do jedla.

2. Jedzte malé porcie jedla a často
Namiesto konzumácie troch veľkých jedál denne, pochutnajte si na piatich alebo šiestich malých jedlách. To vás bude uspokojovať a zabráni napchávaniu sa počas dňa nezdravými pochúťkami. Raňajky sú dôležité, aby sa vám rozbehol metabolizmus. Desiatujte a olovrantujte hlavne veľa zeleniny.

3. Sledujte sa pri jedle
Buďte si vedomí všetkého, čo dáte do úst. Vyhnite sa jedeniu pri sledovaní televízie, telefonovaní alebo čítaní. Jeden spôsob, ako mať jedlo pod kontrolou je napísať si, čo budete jesť počas dňa a sledovať si svoj zoznam.

4. Vyhnite sa alkoholu
Vždy, keď sa snažíte schudnúť, mali by ste sa vyhnúť alkoholu alebo ho aspoň obmedziť. Alkoholické nápoje majú veľa kalórií, ktorých sa len taknezbavíte. Alkohol je navyše chuťový stimulant, ktorý dodá jedlu grády amôže viesť k prejedaniu sa.

5. Nejedzte pred spaním
Dajte si večeru aspoň štyri hodiny pred spaním. Po poslednom jedle umyte riad, dajte všetko preč z kuchynského stola. Vyčistite si zuby, čo môže pomôcť odolať pokušeniu nočného občerstvenia.

6. Cvičte
Musíte každý deň aspoň 20 minút cvičiť. Namiesto šoférovania sa do obchodu prejdite. Použite schody miesto výťahu. Vyberte si dennú dobu, kedy máte najviac energie, takže nebude pravdepodobné, že cvičenie budete odkladať.

Ak sa vám darí približovať k vašim cieľom chudnutia, odmeňte sa. Môžete zjesť čo chcete, ak ste zhodili aspoň polovicu toho, čo ste mali v pláne. Ďalším spôsobom, ako sa odmeniť je kúpa napr. novej sukne menšej veľkosti.

 

Zdroj: www.zena.sk
Zdroj foto: www.shutterstock.com