1_47

Ako zničiť celulitídu na stehnách a zadku?

Pohľad do zrkadla neveští nič dobré. Zadná časť stehien je mierne hrboľatá, ak ju ešte trocha stlačíte rukou, jasný dôkaz je na svete. Ste majiteľkou celulitídy, ktorá na ženskom tele nie je ničím vábnym a pred blížiacou sa sezónou leta je doslova postrachom. Nezostáva iné, ako zabojovať. Do leta ešte stále ostáva dosť času a vy môžete celulitídu skorigovať. Bude na to treba ľahké stravovanie, dostatok vody, masáže a určite aj pohyb.

Cvičením proti celulitíde?
Práve cvičenie je jedným zo základných aspektov, ktoré sa starajú o to, aby telo bolo zdravé, štíhlejšie a takisto hladké. Pravidelným rozhýbavaním problematických partií zaisťujete, že lymfatický systém funguje, ako má a z tela vyplavuje odpadové látky a nadbytočné tekutiny. Pohybom štartujete aj spaľovanie tukov, takže boj proti celulitíde ide ruka v ruke s bojom proti kilám.

A hoci si mnohí hrboľatú kožu spájajú práve s nadváhou, nenechajte sa oklamať. Aj štíhle ženy ju môžu mať, a to práve pre spomalený lymfatický systém, ktorý zdôrazňujeme ešte raz. Práve on môže za to, že sa v tele hromadia sa toxíny, zadržiava sa voda a zhoršuje sa odbúravanie tukov. Na sedavých partiách je to najviditeľnejšie, pretože im často chýba aktívny pohyb. No a ten vám naordinujeme práve teraz.

Hladšie stehná
Pre stehná môžete urobiť veľmi veľa klasickými výpadmi. Ide o cviky dostatočne známe na to, aby ste vedeli, že sú jednoduché a efektívne, pričom zasiahnu aj zadok. Stojte v stoji vzpriamenom, ruky majte vbok. Urobte jednou nohou dlhý krok vpred a vyhnite sa tomu, aby ste kolenom predchádzali špičku. Vo výpade zatlačte panvu nadol a následne sa vráťte do stoja. Nohy striedajte a každú precvičte aspoň 20-krát. Ďalším cvikom bude unožovanie, teda cvik na bočnú stranu stehien. Ľahnite si nabok, vystreté nohy máte položené na sebe. Spodnú mierne skrčte a hornú pomaly zdvíhajte nahor, kde ju chvíľu udržíte. Preciťujte prácu svalov a urobte dostatočne veľa opakovaní, aby vás noha doslova pálila. V tejto polohe na boku, môžete efektívne precvičiť aj vnútorné stehná. Hornú nohu preložte cez spodnú a tú ponechajte vystretú. Nadvihujte ju a opäť v najvypätejšej chvíli pár sekúnd podržte. Samozrejme, nohy následne vystriedajte, aby si každá odcvičila svoje.

Hladší zadok
Pre zadoček sú skvelé drepy a aj samotné hviezdy priznávajú, že ich robia toľko, až majú zadok ako skala. Veľmi jednoduchou pomôckou pri ich robení je postaviť sa ku gauču a simulovať, že si chcete sadnúť. Keď sa dotknete gauča, vráťte sa späť do stoja vzpriameného a cvik opakujte.

Pre zadoček spravíte veľa aj poležiačky. Ľahnite si na chrbát, ruky dajte pozdĺž tela a nohy pokrčte v kolenách. Zdvihnite zo zeme panvu a spodnú časť chrbta, no dbajte, aby boli stehná a trup v jednej rovine. Stiahnite zadoček, aby svaly pracovali ešte viac a panvu pomaly vráťte na zem. Tento cvik opakujte deň čo deň a spolu s ostatnými sa postará o to, aby bola pokožka hladšia, krajšia a telo príťažlivejšie.

Zdroj: www.wanda.sk
Zdroj foto: www.shutterstock.com